Завдання: створіть презентацію на тему: "Народні символи України". Обсяг - 9 слайдів, інтерактивний зміст, кнопки переходу, анімація до об'єктів слайда, переходи. Кожний слайд включає заголовок одного типу, зображення і QR-код з текстовим описом наведеного символу.
Завдання на період карантину
Завдання: створіть Scratch проект - Вікторину в онлайн редакторі scratch.mit.edu за однією з наведених тем:
Поезія дитинства Марка Твена (до 185-річчя від дня народження Марка Твена);
Душа зачарована квітами (до 120-річчя від дня народження української художниці Катерини Білокур);
Don't let yourself be lulled into inaction ("Не дозволяйте собі приспатись бездіяльністю", до 65-річчя від дня народження Білла Гейтса).
Підготуйте 12 запитань з двома відповідями, одна з яких - вірна, інша - невірна. Підберіть 14 фонів (перший - титульний, до 12 запитань і 14-й - "Дякуємо за участь у вікторині").
Покрокова інструкція зі створення Вікторини наведена за посиланням.
Результати роботи (scratch-проект файл або посилання) надсилаємо на електронну адресу: osnovieconomiki@gmail.com. У темі листа вказуємо прізвище.
Створіть гру за наведеним алгоритмом і правильно налаштуйте її.
28.01.2020
Завдання: 1. Відкрийте веб-сайт https://scratch.mit.edu/. У правому верхньому куті натисніть "Приєднатись". 2. Заповніть Форму, яка відкрилася:
3. Тепер всі ваші проекти будуть зберігатися у вас у закладці профіля "Мої проекти". 4. Обери закладку "Створити", вкажи назву проекту "Пінг-понг"
5. Створи гру за аналогом вказаним у посиланні "Пінг-понг". Покажіть результати роботи вчителю.
6. Змініть тло своєї гри на тло для двох гравців, додайте ще одну Paddle. Змініть координати спрайтів і клаші для управління Paddle. Ваша гра повинна бути розрахована на двох гравців. Поділіться результатами проекту у таблиці наведеній нижче за посиланням.
Створіть проект "Пазли" у якому, зображення поділене на 4 частини, потрібно розмістити частини на правильних позиціях, повертаючи зображення при потребі, коли фрагмент зображення потрапляє на своє місце, програється звук. якщо всі фрагменти на місці програється проста мелодія. Підказка: ідеально правильні координати підібрати важко, тому використовується конструкція /координата/<20.
10.04.2019
Створіть гру, у якій виконавець обходить хаотично рухливих спрайтів і досягає мети - іншого спрайта. При цьому виконавець досягнувши мети автоматично повертається в початкову точку і починається наступний рівень, на якому з'являються клони рухливих спрайтів.
Створіть проект так, щоб на першому рівні був один рухливий спрайт, а на кожному наступному їх кількість збільшувалася у 3 рази. Якщо виконавець торкається рухливого спрайта гра закінчується. Рахунок ведеться +1 якщо виконавець досяг мети.
03.04.2019
Напишіть власну програму (гру) на Scratch. Головне - виконати такі вимоги:
У вашому проекті має бути хоча би два спрайти і хоча б один із них повинен бути чимось, окрім кота.
У вашому проекті повинні бути використані хоча б три скрипти загалом (не обов’язково три на один спрайт).
У вашому проекті повинна бути використана хоча б одна умова, один цикл та одна змінна.
2 комментария:
Я на прeзeнтиции eсть. 😁😏
Я первый
Отправить комментарий