Інформатика 7 клас

22.02.2022

Інтерактивний квест знавців інформатики

11.01.2022

Тема: Поняття електронної таблиці



21.12.2021

Створіть спільну презентацію

28.09.2021

Завдання: створіть презентацію на тему: "Народні символи України". Обсяг - 9 слайдів, інтерактивний зміст, кнопки переходу, анімація до об'єктів слайда, переходи. Кожний слайд включає заголовок одного типу, зображення і QR-код з текстовим описом наведеного символу.


Завдання на період карантину

Завдання: створіть Scratch проект - Вікторину в онлайн редакторі scratch.mit.edu за однією з наведених тем:
  1. Поезія дитинства Марка Твена (до 185-річчя від дня народження Марка Твена);
  2. Душа зачарована квітами (до 120-річчя від дня народження української художниці Катерини Білокур);
  3. Don't let yourself be lulled into inaction ("Не дозволяйте собі приспатись бездіяльністю", до 65-річчя від дня народження Білла Гейтса).
Підготуйте 12 запитань з двома відповідями, одна з яких - вірна, інша - невірна. Підберіть 14 фонів (перший - титульний, до 12 запитань і 14-й - "Дякуємо за участь у вікторині"). 
Покрокова інструкція зі створення Вікторини наведена за посиланням.
Результати роботи (scratch-проект файл або посилання) надсилаємо на електронну адресу: osnovieconomiki@gmail.com. У темі листа вказуємо прізвище.

27.02.2020

Квест знавців інформатики

11.02.2020

Створіть гру за наведеним алгоритмом і правильно налаштуйте її.

28.01.2020

Завдання:
1. Відкрийте веб-сайт https://scratch.mit.edu/. У правому верхньому куті натисніть "Приєднатись".
2. Заповніть Форму, яка відкрилася:
3. Тепер всі ваші проекти будуть зберігатися у вас у закладці профіля "Мої проекти".
4. Обери закладку "Створити", вкажи назву проекту "Пінг-понг"
5. Створи гру за аналогом вказаним у посиланні "Пінг-понг". Покажіть результати роботи вчителю.

6. Змініть тло своєї гри на тло для двох гравців, додайте ще одну Paddle. Змініть координати спрайтів і клаші для управління Paddle. Ваша гра повинна бути розрахована на двох гравців. Поділіться результатами проекту у таблиці наведеній нижче за посиланням.

Результати роботи 7-А

Результати роботи 7-Б

19.11.2019

Виконайте завдання "Адресація. Формули."

01.10.2019

Створюємо спільну презентацію

26.04.2019

Створіть проект "Пазли" у якому, зображення поділене на 4 частини, потрібно розмістити частини на правильних позиціях, повертаючи зображення при потребі, коли фрагмент зображення потрапляє на своє місце, програється звук. якщо всі фрагменти на місці програється проста мелодія.
Підказка: ідеально правильні координати підібрати важко, тому використовується конструкція /координата/<20. 

10.04.2019

Створіть гру, у якій виконавець обходить хаотично рухливих спрайтів і досягає мети - іншого спрайта. При цьому виконавець досягнувши мети автоматично повертається в початкову точку і починається наступний рівень, на якому з'являються клони рухливих спрайтів. 

Створіть проект так, щоб на першому рівні був один рухливий спрайт, а на кожному наступному їх кількість збільшувалася у 3 рази. Якщо виконавець торкається рухливого спрайта гра закінчується. Рахунок ведеться +1 якщо виконавець досяг мети.

03.04.2019

Напишіть власну програму (гру) на Scratch. Головне - виконати такі вимоги:

  1. У вашому проекті має бути хоча би два спрайти і хоча б один із них повинен бути чимось, окрім кота.
  2. У вашому проекті повинні бути використані хоча б три скрипти загалом (не обов’язково три на один спрайт).
  3. У вашому проекті повинна бути використана хоча б одна умова, один цикл та одна змінна.
  4. У вашому проекті має бути десь з дюжину блоків. 

20.03.2019

Створіть гру "Doodle Jump"

Створіть гру з двома рівнями

13.03.2019

Створіть Вікторину на власну тематику

Домашнє завдання: створіть гру "Кажан"

01.03.2019

Створіть інтерактивну кнопку на початку гри

Як намалювати 3D-кнопки

22.02.2019

Створіть гру з лабіринтом і пошуком призу

15.02.2019

Створити гру "Полювання на відьом"

08.02.2019

Створити гру "Пінг-понг"

01.02.2019

Створити гру "Чарівна куля"

23.01.2019

Створити план евакуації з кабінету інформатики

Хто виконав завдання на уроці не виконує.

17.01.2019

Заповніть таблицю, використовуючи інформаційну модель

14.12.2018

Лабораторна робота "Зарплата"

05.12.2018

Виконайте практичне завдання № 10 в Excel

21.11.2018

Створіть таблицю за зразком і розрахуйте суму за введеною формулою

13.11.2018-7-А (16.11.2018-7-Б)

Підсумкове завдання у Word

07.11.2018 (09.11.2018)

Практичне завдання Word

31.10.2018

Завдання в текстовому редакторі Word

Результати роботи збережіть у форматі .docx під своїм прізвищем і надішліть на електронну адресу: osnovieconomiki@gmail.com


26.09.2018


2 комментария:

Unknown комментирует...

Я на прeзeнтиции eсть. 😁😏

Unknown комментирует...

Я первый