Інформатика 6 клас

14.03.2025

Тренувальні вправи:

14.02.2025

Завдання. Створити анімовану історії за притчею "Два яблука"

Маленька дівчинка принесла знадвору два яблука. Мабуть, її хтось пригостив.

– Матусю, поглянь, які гарні гарні яблука!

– Дійсно, гарні! Пригостиш мене? – запитала мама.

Дівчинка поглянула на яблука. А потім відкусила від одного з них. На мить замислилась і… надкусила інше яблуко.

Мама дуже здивувалась. І подумала:

– Яка жадібна дівчинка у мене зростає! Обидва яблука почала їсти, а мені так жодного і не запропонувала.

Але, на її подив, дівчинка простягнула мамі одне яблуко зі словами:

– Матусю! Візьми це яблуко! Воно – солодше!

1) Продумайте структуру історії:

  • Вступ – знайомство з героями та місцем подій;
  • Основна частина – розвиток подій, конфлікт або проблема;
  • Кульмінація – найнапруженіший момент;
  • Розв’язка – вирішення ситуації, висновок.

2) Створення анімації в Scratch:
Підготовка персонажів та сцен:
-    використовуйте бібліотеку Scratch або малюйте власні спрайти;
-    додавайте рух, зміну виразів обличчя, анімацію діалогів;
-    фон можна створювати у Canva чи PowerPoint і завантажувати в Scratch як декорації.

3) Сценарій і програмування анімації
Основні блоки в Scratch для анімації:

  • Події: "Коли натиснуто зелений прапорець" – початок історії
  • Рух: "Переміститися на x, y" – рух героїв
  • Зовнішній вигляд: "Змінити костюм" – для зміни виразів обличчя
  • Часові затримки: "Чекати 1 секунду" – для плавності анімації
  • Звук: Додайте музику або озвучення діалогів

Діалоги можна реалізувати за допомогою блоків «Сказати (текст)».
Порада: Якщо є багато реплік – додайте паузи для зручності читання.

Посилання на scratch: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStartedLinks to an external site.

03.02.2025

Завдання. Склади проект, у якому «падають» декілька рівностей на додавання та віднімання двоцифрових чисел. Користувач має переміщувати кошик і «ловити» рівності. Якщо буде зловлено правильну рівність, то на сцені відображається позначка про правильність. Якщо неправильну, або правильну рівність не встигли «зловити», то гра припиняється.
Уважно переглянь відео і відтвори проєкт:

Необхідно створити 4 спрайти з виразами, перевернути їх вертикально та кожний вираз починав падати вниз послідовно не всі одночасно. Спрайт "Кошик" необхідно зменшити у розмірі до 60 %.

Увага! Напишіть код так, щоб якщо неправильну рівність не вловили, то вона торкалася межі, змінювала образ на хрестик, але гра не припинялася.

22.02.2022

11.01.2022

Тема: Багатошарові зображення

Ознайомтесь з презентацією:


28.09.2021

15.09.2021

Тренувальне завдання: https://learningapps.org/1472720

Об'єкти комп'ютерної преентації

Завдання на період карантину

Перейдіть до електронного зошита з інформатики за посиланням: https://canvas.instructure.com/enroll/36JFCD

Завдання: створіть колаж у графічному онлайн-редакторі https://www.canva.com/ за однією з тем:

  1. У математиці є своя краса, як у живопису та поезії (з нагоди оголошення 2020 року роком математики);
  2. Поезія дитинства Марка Твена (до 185-річчя від дня народження Марка Твена);
  3. Душа зачарована квітами (до 120-річчя від дня народження української художниці Катерини Білокур);
  4. Don't let yourself be lulled into inaction ("Не дозволяйте собі приспатись бездіяльністю", до 65-річчя від дня народження Білла Гейтса).

Вимоги до роботи: 
розмір фону для колажу (25*20 см);          

розмір фото (зображень) для розміщення на фоні колажу (500*500 пікс.); 
в основі роботи можуть бути як фрагменти оригінальних фотографій та зображень (створених учнем), так і будь-які зображення за умови зазначення їх автора у описі роботи;   
колаж повинен містити заголовок та текстові написи;
файл зберегти на комп'ютер у форматі .png.

Результати роботи завантажити за посиланням.

З алгоритмом роботи у сервісі canva ознайомтеся у наступних відео:


27.02.2020

Квест знавців інформатики

04.11.19

Завдання Цикли

16.09.19

Завдання з кнопками

03.09.19

06.05.19

Створи проект "Літак-географ"

15.04.19

Створи проект "Будильник"

Домашнє завдання

Вправа 3. У середовищі Скретч сплануй і створи гру, у якій за допомогою дощечки чорного кольору, яку можна рухати вліво-вправо стрілками на клавіатурі, відбивають м'яч. М'яч у довільному напрямку відбивається як від стін, так і від дощечки. Якщо м'яч торкається червоної лінії внизу – гра припиняється. На початку гри можна обрати два рівні – легкий, коли дощечка широка та м'яч рухається не швидко, або складний – розмір дощечки зменшується, а швидкість руху м'яча збільшується.
Збережи створений проект з іменем Гра

11.04.2019

Створіть анімацію "Пішохід"

04.04.2019

Створіть проект "Термінал"

21.03.2019

Створіть гру "Лабіринт"

18.03.2019

Створіть гру "Гонки"

11.03.2019

Створіть гру "Ловимо кульки"

04.03.2019

Створіть анімацію "Пори року"

04.02.2019

Створіть інтерактивну презентацію

Всесвітній день безпечного Інтернету

27.01.2019

Створіть інтерактивну презентацію "Зоряне небо"

14.01.2019

Створити презентацію казки

19.11.2018

Практичне завдання з конструювання зображень за зовнішнім виглядом

Результати роботи збережіть у форматі .jpeg під своїм прізвищем і надішліть на електронну адресу: osnovieconomiki@gmail.com або принесіть на флешці.

05.11.2018

Намалювати 2 малюнки

Теоретичний матеріал і завдання у графічному редакторі Inkscape 29.10.2018

Результати роботи збережіть у форматі . svg під своїм прізвищем і надішліть на електронну адресу: osnovieconomiki@gmail.com або принесіть на флешці.

Немає коментарів: