12.12.2025
Творче завдання “Аналітики освітньої галузі”
Учні працюють у групах. Кожна група — “аналітичний відділ”, який готує міні-звіт по одній освітній галузі (мовно-літературна (Потапов, Середа, Бутенко) / природнича (Волоснова, Зіноватна) / математична (Довгопол Даня, Довгопол Андрій)/ громадянська та історична (Кулєшова, Ларка)) на основі класного журналу (PDF): https://drive.google.com/drive/folders/1J-c9d8IbR2EXwWVaApPcCfAAE6KnYTzU?usp=sharing
Структура файлу (аркуші): https://drive.google.com/drive/folders/1jjbUeYqH8KsYaS4rf0x4sP3Dov3wiDUO?usp=sharing
11.12.2025
Творче завдання “Аналітики освітньої галузі”
Учні працюють у групах. Кожна група — “аналітичний відділ”, який готує міні-звіт по одній освітній галузі (мовно-літературна (Сірик, Бєгунов, Проценко) / природнича (Шаповалов, Ванчурін, Вовк) / математична (Григорова, Ольховська)/ громадянська та історична (Канна, Панюков)) на основі класного журналу (PDF): https://drive.google.com/drive/folders/1D4F4jT-eFjYmXuLRMoP6W_OKwu5Jwug8?usp=sharing
Структура файлу (аркуші): https://drive.google.com/drive/folders/1_ojOtZeqLEPOKTOl1snAJAvRd2hoAyux?usp=drive_link
Аркуш 1. “Предмет галузі: [назва]”
Таблиця 1 — оцінки з одного предмета освітньої галузі за кожним учнем, який має оцінки
Обов’язково:
- Кількість оцінок: COUNT(діапазон)
Середня оцінка учня за предмет
AVERAGE(діапазон_оцінок)
Місце/рейтинг учня в класі
RANK.EQ(середнє_цього_учня; діапазон_усіх_середніх; 0)
Рівень навчальних досягнень
вкладений
IFабоIFS, напр.:=IFS(СЕРЕДНЄ>=10;"високий"; СЕРЕДНЄ>=7;"достатній"; СЕРЕДНЄ>=4;"середній"; TRUE;"низький")
Аркуш окремий. “Зведена таблиця”
Таблиця 2 — по предметах освітньої галузі (узагальнення)
Кожен рядок — учень, кожна колонка — середні за предметами, плюс:
Середнє за галуззю (середні по предметах)
AVERAGE(середні_по_предметах)
Місце учня в загальному рейтингу галузі
RANK.EQ(середнє_за_галуззю; діапазон_усіх_середніх_за_галуззю; 0)
Рівень (високий/достатній/…) — так само через
IFS.Мінімальна оцінка учня: MIN(діапазон)
- Максимальна оцінка учня: MAX(діапазон)
05.12.2025
27.11.2025
Завдання. Відомі відомості про укладання депозитних договорів банком «ХХХХ» із фізичними особами - вкладниками банку.
Банк пропонує такі види депозитних договорів: «Капітал» – 7% річних; «Класичний» – 6,5% річних; «Зручний» – 6% річних; «Стандарт» – 5% річних.
Також банк надає додаткові процентні ставки залежно від первинної суми вкладу:
– для вкладів з первинною сумою від 50000 до 100000 грн. додаткова процентна ставка складає 0,5%;
– від 100000 до 150000 грн. – 0,75%;
– понад 150000 грн. – 1%.
Примітка: У цьому прикладі розглядаються договори з простими відсотками (без капіталізації) з щомісячною виплатою відсотків та без можливості щомісячного поповнення вкладу.
Визначити: річну процентну ставку, додаткову процентну ставку, дохід до оподаткування (нараховані відсотки), суму податків (податок на доходи фізичних осіб (ПДФО) та суму військового збору), суму доходу після оподаткування, суму до виплати після закінчення терміну договору та після
сплати всіх податків, річну процентну ставку з врахуванням сплати податків, а також підсумкові показники.
Розрахувати підсумкові значення: загальну суму до виплати по відомості; кількість внесків з додатковою процентною ставкою; загальну суму внесків з додатковою процентною ставкою.
Порядок виконання роботи:
1. Завантажте файл:Шаблон
11.04.2025
1) шрифт Times New Roman, розмір символів 12 пт, вирівнювання за шириною, міжрядковий інтервал 1,5 пт, інтервал до і після абзацу 0 пт, відступ першого рядка 1,25 см, колір символів чорний.
2) Заголовок 1 рівня: шрифт Times New Roman, розмір символів 14 пт, вирівнювання по центру, міжрядковий інтервал 1 пт, інтервал до і після абзацу 12 пт, відступ першого рядка 0 см, колір символів чорний, нумерація – нумерований список 1, 2 і т.д. без крапки в кінці, розбивка на сторінки – з нової сторінки.
3) Перше речення після кожного заголовку оформлений курсивом.
4) Вставте нумерацію сторінок - вверху справа, для першої сторінки особливий колонтитул (без нумерації), у нижньому колонтитулі вкажіть своє прізвище та ім'я.
Збережіть файл і завантажте у поле для відповіді
12.03.2025
Завдання 1: переведіть із десяткової системи числення в двійкову такі числа: 2610, 14210, 910.
Завдання 2: переведіть із двійкової системи числення в десяткову такі числа: 11010012, 100112, 11101012.
Завдання 3. Закодуйте повідомлення Азбукою Морзе: "Навчаюся дистанційно". Слово від слова відділяємо слешем (/).
03.03.2025
- Перейдіть у свій клас за наступним посиланням: https://www.tinkercad.com/joinclass/E7CKLBBQJ
- Створити 3D модель Дзеркального струменю: https://drive.google.com/drive/folders/1D1b8PEz44w6vdMFUM2K5iTfxvQepc0ho?usp=drive_link
14.02.2025
- Перейдіть у свій клас за наступним посиланням: https://www.tinkercad.com/joinclass/E7CKLBBQJ
- Перегляньте запропоновані відео і створіть подібну 3D модель Барт Сімпсона:
31.01.2025
29.01.2025
Посилання на клас:
- Перейдіть у свій клас за наступним посиланням: https://www.tinkercad.com/joinclass/E7CKLBBQJ
- Введіть ваш псевдонім, призначений вчителем -





Немає коментарів:
Дописати коментар